torek, 25. februar 2014

Valpatič s šokom nad zrezke


V prispevku pod naslovom S šokom nad zrezke v oddaji Tednik (od 53. minute naprej) 5.3.2009 Stanko Valpatič, predsednik Društva za osvoboditev živali in njihove pravice in pripadnik verske skupnosti Univerzalno življenje, zagovarja brutalni jumbo plakat, ki je bil na ogled tudi otrokom.

 Ladeja Godina Košir, direktorica Inštituta za poslovno rast in kreativnost, ob tem pravi:
Otroci so vsekakor izpostavljeni medijskim sporočilom, takim in drugačnim. Težko je reči, da otrok nečesa ne bo videl, ker ni ob določeni uri po televiziji ali ker ni v otroškem mediju. Zaradi izpostavljenosti otrok bi bilo treba še toliko bolj paziti, kakšna so oglasna sporočila etično in estetsko, saj se s tem ustvarja tudi okus, skozi sporočila se formiramo, saj jih gledamo od mladega. Oglaševanje ima tudi odgovorno vlogo.
Oglaševalsko razsodišče Slovenske oglaševalske zbornice je prejelo tri pritožbe na brutalni jumbo plakat oglaševalca Društva za osvoboditev živali in njihove pravice ter sprejelo razsodbo, da je pritožba utemeljena, in javno pozvalo oglaševalca in medij k prenehanju objavljanja predmetnega oglasa.

Stanko Valpatič je povedal, da so fotografijo za brutalni jumbo dobili iz tujine. Verska skupnost Univerzalno življenje ima svoj sedež v Nemčiji in podružnice po mnogih državah, zato jim slike za brutalni jumbo plakat ni bilo težko dobiti iz tujine.

Ni komentarjev:

Objavite komentar